Saasveld – Kracht van het licht

Kracht van het licht

Een inspirerende en meditatieve activiteit in een prachtige en passende omgeving.

Kracht van het lichtEerdere succesvolle edities hebben aangetoond dat deze activiteit van licht met zang en (meditatieve) muziek erg wordt gewaardeerd. Daarom wordt dit jaar opnieuw Kracht van het Licht georganiseerd en wel op donderdagavond 3 oktober. Vanaf 19.00 uur is er een vrije inloop in de Plechelmuskerk. De start is om 19.30 uur.

In de kerk kan worden geluisterd naar gedichten en bijpassende muziek. Rond de titel Kracht van het Licht worden liederen gezongen door da Capo.

Hierna gaan de bezoekers met kaarsen naar buiten om te wandelen door de prachtig en sfeervol verlichte kasteeltuin. Daar worden de kaarsen geplaatst rond de grote vijver en kan worden genoten van de harmonische geluiden van een gitaarensemble.

Vervolgens worden wordt men in de kerk verrast door meditatieve muziek van het Twents

Gitaar en Mandoline Orkest.

Na afloop is er koffie en thee. Een vrije gift is welkom.

Bij slecht weer gaat het programma ook door en zal alles plaatsvinden in de kerk.

Welkom bij de Plechelmuskerk Saasveld

Kracht van het licht