Openluchtviering in Saasveld op 7 juli 2024

Vieringen Saasveld

De Openluchtviering van de parochie “H.Plechelmus“ is in de pastorietuin van Saasveld op zondag 7 juli 2024 om 10.00 uur

Dit jaarlijks terugkerend gebeuren zal voor de 25e  keer plaats vinden met een Eucharistieviering viering in de pastorietuin.

Voorgangers zijn de pastores van de H.Plechelmusparochie.

Thema van de viering is: “Van Verwondering naar Bewondering”

De organisatie ligt dit jaar bij Saasveld. In deze viering zullen de themakoren uit Saasveld ,Rossum en Deurningen de zang verzorgen. De St. Caecilia fanfare uit Saasveld zorgt voor de muzikale bijdrage. In de viering is er één collecte voor de onkosten van de viering.

Na de viering is er gelegenheid om een kop koffie/thee te drinken met een plak krentenwegge, in de pastorietuin.

Wij hopen dat velen aanwezig kunnen zijn.

Er is ruime parkeergelegenheid aanwezig, bij café dancing Bruins. Minder-validen  mogen parkeren bij de kerk.

Er zijn voldoende banken en stoelen aanwezig om de viering goed te kunnen volgen.

Bij slecht weer is de viering in de kerk.