Plechelmusbasiliek – Oldenzaal

Plechelmusbasiliek

Adres Plechelmusbasiliek: Plechelmusplein 10 – 7571 EG Oldenzaal

De Plechelmusbasiliek is de sinds het begin van deze eeuw de hoofdkerk van de Plechelmus Parochie Oldenzaal.

Op de website van de Plechelmus Parochie is alle informatie te vinden over zaken die met de Parochie en locatie te maken hebben.

Per locatie is een overzicht beschikbaar van contactgegevens en gegevens van alle werkgroepen.

De locatie Plechelmusbasiliek heeft een eigen website met veel informatie over de kerk: Plechelmusbasiliek

Intenties Plechelmusbasiliek!

U mag de intenties voor de vieringen in de Plechelmusbasiliek 14 dagen van tevoren aanleveren. Dit kan persoonlijk op vrijdagmorgen tussen 10 en 11.30 uur  bij
het secretariaat Spoorstraat 2 (naast de Antoniuskerk). Of via het mailadres plechant@xs4all.nl. Of middels een briefje in de brievenbus Spoorstraat 2.

De kosten van de intentie zijn € 8,00. Dit kan contant of via het bankrekeningnummer van de Plechelmusparochie.

Dank voor uw begrip en van harte welkom op vrijdagmorgen aan de Spoorstraat.

NaamAdres / TelefoonBezoekurenE-mail
SECRETARIAAT:
Antoniuskerk | Basiliek | Drie-eënheid
Spoorstraat 2
7572 CZ Oldenzaal
Tel. 0541 512467
Do. 14:00 - 15:30 u en vr. 10:00 - 11:30 u, ook voor een kopje koffie.plechant@xs4all.nl
CENTRAAL SECRETARIAAT:Kerkstraat 1
7571 EE Oldenzaal
Tel. 0541 530485
Ma t/m do 10:00 - 11:30 usecretariaat@plechelmus.nl
PAROCHIECENTRUM:Kerkstraat 1
7571 EE Oldenzaal
Tel. 0541 217020
Ma. t/m vr. 14:00 - 16:00 u
(Donderdag niet).
U bent van harte welkom voor een kopje koffie en een gesprek.
inloop@plechelmus.nl

Belangrijke informatie voor de parochianen die kerken in de Plechelmusbasiliek Oldenzaal

Bij het secretariaat in Oldenzaal kunt u de volgende zaken regelen:

De openingstijden, telefoonnummer en e-mailadres staan hierboven.

Wilt u zich aanmelden als parochiaan of voorkeursparochiaan bij de Plechelmusbasiliek Oldenzaal dan kan dat via dit formulier. Wilt u meer weten over voorkeursparochiaan, lees dan eerst deze informatie.

Koster Plechelmusbasiliek Oldenzaal

• Jos Hazewinkel – telefoon: nummer
    • B.g.g.: naam – telefoon: nummer

Pastoresteam: ga naar de pagina van het Pastoresteam.

Centraal secretariaat Oldenzaal:

De gegevens staan op de pagina secretariaten.

Melden van overlijden:

• Naam
  • B.g.g.: naam

U kunt natuurlijk ook contact opnemen met de door u gewenste uitvaartonderneming.

BERICHTEN UIT DE LOCATIE