Veel gestelde vragen

Mochten er onduidelijkheden zijn of pagina’s moeilijk te vinden zijn dan staat hieronder misschien de oplossing.

Hoe kom ik bij het overzicht (agenda) van de vieringen

Vragen vieringenOp de site staat boven de grote foto’s het menu (blauwe balk) met linken naar de pagina’s. Rechts op deze balk staat “Vieringen”. Als u daar op klikt dan komt u direct bij het overzicht van de vieringen. U bent bij de agenda met alle viering in de Parochie.

Pagina: Vieringen.

Wilt u weten welke vieringen er op een bepaalde locatie zijn, klik dan op de naam van de locatie (in het voorbeeld de Plechelmusbasiliek). Wilt u weten waar de ingeroosterde voorganger ook nog voorgaat, klik dan op de naam (in het voorbeeld Pastor Th. van der Sman). Ook kunt u kijken op welke locaties bepaalde vieringen zijn, klik dan p de viering (in dit voorbeeld de Eucharistieviering). Op deze manier is het makkelijk om een inzicht te krijgen van alle vieringen.

Er is een spoedgeval en er is een priester/pastoraal werker nodig

Spoedgeval

Op de site staat boven de grote foto’s het menu (blauwe balk) met linken naar de pagina’s. Zet de cursor op “Home” en er verschijnt een submenu. klik in deze situatie op “Noodgeval” en u komt op de pagina met de namen en telefoonnummers van de voorgangers.

Kies de voorganger die u nodig hebt. is deze voorganger niet beschikbaar, kies dan een andere.

Pagina: Spoedgeval.

Wat kan ik doen in geval van overlijden

UitvaartKrijgt u te maken met een overlijdensituatie dan is er op onze site een pagina beschikbaar met alle informatie over bijv. de uitvaart.

Zet de cursor op “Algemeen” en er verschijnt een overzicht met pagina’s, o.a. “Overlijden en Uitvaart”. Klik op deze pagina en u kunt hier alles lezen over de mogelijkheden.

Pagina: Overlijden en uitvaart.

Hoe kan ik via de site een Misintentie aanvragen

Misintenties

Ga naar “Locaties” en kies de locaties waar u een Misintentie wilt aanvragen. Op de pagina is een link beschikbaar “Aanvragen van misintenties”. Klik daarop en het formulier verschijnt op het scherm. Doe de aanvraag wel minimaal twee weken van te voren.

Pagina: Aanvragen misintentie.

Hoe kan mij aanmelden als nieuwe parochiaan bij de Plechelmusparochie

Ga naar “Locaties” en kies de locaties waar u zich wilt aanmelden als nieuwe parochiaan. Op de pagina is een link beschikbaar “Aanmelden van nieuwe parochianen”. Klik daarop en het formulier verschijnt op het scherm.

Pagina: Aanmelden van nieuwe parochianen.